IndeksLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Zapisy (obecnie) 1/1

Go down 
4 posters
AutorWiadomość
Mrs. Nobody

Mrs. Nobody


Liczba postów : 143
Dołączył : 11/11/2019

Zapisy (obecnie) 1/1 Empty
PisanieTemat: Zapisy (obecnie) 1/1   Zapisy (obecnie) 1/1 EmptyCzw Gru 19, 2019 11:12 pm

Zapisy (obecnie) 1/1 Black-and-white-cat-funny-gif-Favim.com-373515

Zapisy (obecnie) 1/1 5y9GWjg
Miło mi, że wybrałeś właśnie mnie na swojego Mistrza Gry. Z góry informuję, że nie przyjmuję koordynatorów. Nie znam się na tych całych pokazach itp, a nie chciałabym aby gracz będący u mnie, był nie zadowolony ze współpracy ze mną. Postaram się spełnić Twoje wymagania, a także byś był zadowolony z Naszej współpracy. Nim jednak przystąpimy do wspólnej gry, wypełnij proszę zamieszczony poniżej formularz. Dzięki temu zdecyduję czy będę potrafiła stawić czoła Twoim oczekiwaniom. Po pozytywnym jego rozpatrzeniu, będziemy mogli rozpocząć przygodę :)


Zapisy (obecnie) 1/1 HmpF4DY
[url=Link do KP]~Klik~[/url] <- Link do Twojej KP.
Imię i nazwisko: Tłumaczyć nie muszę
Wiek: Ile lat ma Twoja postać
Starter: Pokemon, z którym rozpoczynasz swoją podróż.
Cel: Dlaczego wybrałeś/aś się w podróż? Musicie podać przynajmniej jeden, główny powód oraz opcjonalnie cele poboczne.
Ulubione typy pokemonów: Czyli te, które chciałbyś/aś spotkać w przyszłości.
Nielubiane typy (max 3): Jakie typy pokemonów wolałbyś/aś rzadziej spotykać w swojej przygodzie.
Towarzysz: Jeśli takowy istnieje, bądź chciałbyś/aś aby pojawił się w przyszłości.
Rywal: jw.
Klimat: Komedia, horror, romans – czyli jaka ma być Twoja przygoda.
Region/miasto/pora roku: Wiadomka
Sceny +18: Erotyka, krwawe sceny itp. Jeśli wolicie tylko jedno, powiadomcie o tym w zapisie.
Prośby do MG: Wszelkiego rodzaju prośby, które chciałbyś/aś zamieścić.
Coś od siebie:

Kod:

[b][url=Link do KP]~Klik~[/url][/b]
[b]Imię i nazwisko:[/b]
[b]Wiek:[/b]
[b]Starter:[/b]
[b]Cel:[/b]
[b]Ulubione typy pokemonów:[/b]
[b]Nielubiane typy (max 3):[/b]
[b]Towarzysz:[/b]